Deklaracja dostępności
Szkoła Podstawowa nr 395 im. Rotmistrza Witolda Pileckiego zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 395.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Szablon strony jest zgodny w 100% z WCAG 2.1 na poziomie AA, jednak niektóre treści publikowane przez redaktorów na stronie mogą nie spełniać wymagań standardu. Problemy, które mogą wystąpić:
- Niektóre zdjęcia i grafiki nie posiadają opisów alternatywnych.
- Niektóre filmy nie posiadają napisów.
- Niektóre dokumenty elektroniczne jak np. PDF mogą nie być dostępne cyfrowo.
- Niektóre treści mogą nie spełniać minimalnych wymagań kontrastu.
- Brak jest transkrypcji opisowej niektórych materiałów dźwiękowych.
- Niektóre linki mogą być dwuznaczne dla użytkowników i nie są wystarczająco opisane.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Łącze do raportu z przeprowadzonej samooceny:
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Julia Sawicka — mejlowo JSawicka@eduwarszawa.pl lub telefonicznie 022 6192186.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do urzędu:
Urząd Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
ul. Kłopotowskiego 15
03-708 Warszawa
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Budynek znajduje się przy ul. Sierakowskiego 9. Jest to trzypiętrowy budynek nie dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. Brak windy, wejście na wysoki parter po schodach. Budynek wyposażony w monitoring wizyjny. Wejście do szkoły dozorowane.
Dojazd do szkoły:
-
autobusem linii 162 –przystanek Sierakowskiego 01i Sierakowskiego 01,
-
autobusami linii 160,190 oraz tramwajami 4, 20, 23, 13, 26 –przystanek Park Praski 01
Wejście do szkoły od ulicy Sierakowskiego.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Brak możliwości skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego w kontakcie z podmiotem za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej